Vad händer här då?

Jo väldigt mycket har varit på gång nu det sista. Har därför inte haft tid och ork att blogga. Har börjat skolan, läser en kurs bara som jag inte hann färdigt innan Alexander kom till världen. Han har ju börjat skolas in på dagis nu. Det går jätte bra. Dom första gångerna vi lämnade honom blev han lite ledsen när vi gick, men lugnade sig efter en stund. Idag brydde han sig inte ett dugg om att jag gick. Han var fullt upptagen med att titta i en bok så han sa inte ens hej då :)

En annan stor nyhet är att vi ska flytta. Det blir tillbaka till Kinnasten där vi bodde innan, men en tre den här gången. Jättefin lägenhet. Dom som bor där nu har tapetserat över allt och lagt nya golv. Den var verkligen fräsch och fin. Dom hade dessutom diskmaskin så det är bara att stoppa in våran där sedan, allt förberett. Vi flyttar första novembver.

Nu när vi ska flytta är man såklart super taggad att göra fint och görta om. Har i veckan ihandlat ny soffa. Tresits med divan. Ska även köpa till en tvåsist senare. Min goa granne Susanne köpte våran gammla soffa och den blev skitsnygg hemma hos henne :)

Nu ska jag göra det jag gör mest. Ta med mig Alex ut och dricka kaffe med grannen :D.

Ni får lite bilder på min snygging såklart :)










Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

söööööt <3

2010-09-24 @ 22:41:57
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback