Söndag.

Sista dagen på min tredgars ledighet. men jag jobbar bara måndag och tisdag sen är jag ledig resten av veckan. Vi ska nämligen åka till Göteborg med jobbet på torsdag. Gå på cabaret, käka middag, göra stan och sova på hotell. Ska bli skit skoj!

Igår hade jag tvättstugan. Niclas hade målat färdigt klädkammaren, så där ställdes iordning igen och jag satte upp en hylla och vägglampa i Alex rum. Ställde också in hans säng där igår, så han har sovit i eget rum inatt. Gick jättebra. Han vaknade tjugo i sex imorse och då fick han komma in och lägga sig jämte oss tills vi gick upp halv åtta.

Vi gick ut och tog lite luft igår också. Kolla in snön, men den tyckte inte Alex var särskilt intressant. Bara jobbig att gå på :) Beställde hem en baby pulka till honom, så nu får det bannemej komma mer snö :)





På kvällen fick ett gott bad i nya baljan. Det är en välidigt bra muta när han är grinig. Bada!





Idag kommer mamma och pappa och hälsar på. Dom har inte varit här sen flytten och då var här ett bombnedslag utan dess like. Ska laga lite middag och bara ha det mysigt!


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ha en mysig söndag då :-) men åh så kul det låter det med jobbet på torsdag! :-)

2010-11-21 @ 11:27:14
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback