Tjohej!

Här var det vitt och grannt! Hoppas pulkan jag beställde kommer snart så Alex kan få ut och åka lite. Idag jobbade jag. Skulle sluta halv fyra, men när Niclas lämnat på dagis pratade jag med honom. Som jag sagt så ligger Alex dagis högst upp i en lååååång backe. Niclas sa att när han hade lämnat och skulle hem därifrån fick han typ åka snowbord på fötterna nerför backen. Då blev mammahjärtat lite oroligt. Hur skulle han kunna köra barnvagnen ner för backen sen? Så jag hoppade över rasten på jobbet och flexade en halvtimma så att jag kunde köra upp och hämta honom.

När vi kommit hem kom Maria på en kaffe och lite tjöt. Jag lagade Bacon och Makaroner till middag. Orkade inget mer avancerat än så :)

Sen åkte jag till Helena som fick en besis i lördags. Världens sötaste Olivia! Hade köpt en body och ett par byxor till henne i present.

Imorgon ska Alex till tandläkaren för första gången. Får se vad han tycker om detta. Han kommer säkert bråka :)

Nu ska jag strax nana.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback