Ensamtid

Har nu haft ensamtid i hela 27 minuter! :) Niclas är iväg och Bowlar med några kompisar och firar att han tog körkort i veckan! Skitkul, han klarade både teori och uppkörning på första försöket :D

Nästa vecka börjar en ny fas i livet. Niclas ska plugga i Borås. Detta innebär att Alex ska börja heltid på dagis istället för dom 15 timmar han gått innan. Just nu är han ledsen när man lämnar honom på morgonen, men när man hämtar vill han inte gå hem, så längre dagar gör nog inget. Däremot ska han börja 06.30 på morgonen. Han är van vid att börja 08.30. Nu måste han gå upp två timmar tidigare. Får se hur det går. Önskar att jag kunde vara hemma med honom jämt, både för att jag saknar honom och för att jag egetligen inte gillar dagis när dom e små, eller jo, i måttliga mängder i så fall :(. Jajja sånt e livet.

Nu tror jag att jag ska titta på film för mig själv. Nu när Niclas inte är hemma kan man ju slänga på en riktig tjejfilm :). Tänkte se "Dear John", nån som sett den?


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Inte sett den filmen :-)



aaw söta bebisalex på bilden :-)

2011-01-15 @ 00:42:31
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback