sjukstatus uppdatering

Igår var en lång dag. Jag var helt utmattad efter tre nätters dålig sömn och ett par dagar med en sjuk bebis. Igår hade han feber på eftermiddagen. Han sov middag 20 minuter vid halv tolv. Sedan somnade han en liten stund vid tre och en liten stund vid sex. Vi gick och la oss allihopa strax efter tio. han somnade och vaknade flera gånger av hostan. Febern låg på 39. Han fick alvedon, nässpray och hostmedicin. Sedan har han sovit rätt bra resten av natten. Jag har vaknat några gånger för att han vänt sig i sömnen och varit på väg ner mot fotändan :). Nu på morgonen verkar han må mycket bättre. Lite hosta kvar, men han är pigg och glad som vanligt och ingen feber.

Jag känner mig lite piggare nu, men däremot har förkylningen hunnit ikapp mig och Niclas. Vi har båda ont i halsen och ät täta i näsan.  Han är i alla fall iväg och målar idag och jag är ledig. Ska jobba helgen och jag hoppas att jag inte blir så dålig att jag får feber och sånt, för jag SKA jobba! så det så!

Nu ska jag sätta på lite gött kaffe. Det tog slut igår kväll så Niclas åkte iväg och köpte. Så gott att han har körkort nu! :)


vi nu på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas ni frisknar till snart! Börjar känna mig förkyld jag med..Men hoppas det inte bryter ut! =)

2011-09-23 @ 20:27:46
URL: http://www.nattstad.se/anywaymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback