Onsdag

Idag har jag och Alex varit lediga tillsammans. Niclas har varit iväg och jobbat lite med att måla en lokal.
Morgonen startade 08.30. Vi gick upp och mös framför tv:n. Alex älskar att vakna upp genom lite barnprogramm och sitta i knät :). Rastlös som jag är, städade jag hela lägenheten innan Maria kom vid tio. Då gick vi ut på en långpromenad.

Alex var trött efter det och somnade strax efter tolv. Dagens rast :)! han sov länge och jag bara slappade under tiden. När Niclas kom hem vid tre tiden skulle han vidare och hälsa på en kompis. Vi har ju bara en bil så jag bestämde mig för att åka med och bli avsläppt hos Helena. Var ett bra tag sedan jag var där så det var trevligt att träffas en stund. Alex blev underhållen av hennes son Dennis den mesta tiden :)

Niclas kom och hämta upp oss och vi tog en tur till affären, kom hem, käka lite och vid halv åtta började lillkillen bli trött igen. Han tog sin napp, sin "nutte" och gick och ställde sig vid sängen, söta killen. Var bara lyfta i honom, han bad om välling och sen somnade han. Ovanligt att han är trött så tidigt, men han har nog blivit riktigt uttröttad av att vara på dagis lite längre dom senaste dagarna. Dessutom sovar han dåligt där. Dom är väldigt många små barn som gnäller och väcker varandra. Han är dessutom väldigt lättväckt. Han har deckat i soffan vid fem sex på kvällarna, vaknat igen och varit upp till 22 tiden, men men, det blir väl balans på det där efter ett tag.

Imorgon är det arbete igen. Jobar kväll så Alex ska bara gå på dagis 11-15.30 typ. Han är fortfarande ledsen när man lämnar honom förutom när en fröken är där som måste vara favoriten. Då säger han inte ett ljud utan vill gärna sitta och leka med henne :)




Kommentarer
Postat av: ozza

han e såå söt den lille =))

2011-01-20 @ 01:33:05
URL: http://ozza86.blogspot.com
Postat av: ozza

han e såå söt den lille =))

2011-01-20 @ 01:33:11
URL: http://ozza86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback