första vab dagen då

Natten till idag var jobbig. Alex somnade tidigt. Halv åtta redan. Men han är förkyld och har hosta. Innan vi gick och la oss vakna han två gånger. Vid halv tolv vakna han igen och det gick inte att få honom att somna om. Bar in honom till oss. Försökte få honom att somna till tv, det gick inte, musik gick inte, släckt och tyst gick inte. Han började bara tjata och få oss att skratta istället. Tillslut, strax efter två bar jag in honom till sig igen. Då somnade han tack och lov. När väckarklockan ringde halv sex kändes det som om jag nyss somnat. Fick gå upp och ringa jobbet och säga att jag inte kunde komma. Det är det värsta jag vet! Är man sjuk måste någon annan väckas tidigt på morgonen och åka och jobba istället. Känns jobbigt, men så var det nu.
Niclas har fått extrajobb ett par veckor med att måla en stor lokal. Bra att det dök upp nåt för honom att göra som omväxling :)

Alex har i alla fall ingen feber. Men näsan rinner och hostan sitter i. Sedan är han lös i magen också och jag har fått byta bajsblöja fem gånger per dag i två dagar nu. I förmiddags sov han midda  en halvtimma, sen vakna han av hosta igen. Ikväll somna han i soffan vid halvåtta, men vakna efter en timma igen av hostan. Nu är klockan 22 och han har lagt sig igen. Är på väg att somna, men han hostar och hostar. Stackars kille. En förkylning är väl inte hela världen, men det är synd om honom när han inte får sova :(. suck suck suck. Ska jag behöva vaba imon med...



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

aaaw lille plutt. Krya på dig Alex <3

2011-01-25 @ 11:17:58
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 01:41:22
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback