vab2

Efter jag hade bloggat igår kväll vaknade Alex ytterligare två gånger. Vid 24-tiden bar jag in honom till oss och han somnade på min arm. Har vaknat ett par gånger inatt, men somnat om med nappen. Klockan 6 ville han upp. Förstår inte hur han kan vara pigg? jag e dödstrött! Han är lite grinig förvisso, men nu står han vid diskhon och plaskar i vatten. Det håller honom nöjd bra länge. Tur att man inte betalar för vatten här :P

Niclas åkte till målarjobbet vid sju imorse så jag vet inte vad vi ska göra idag. Inte för att jag orkar något och jag drar ju inte ut med honom när han är förkyld. Får väl bara hänga här. Faktiskt så VILL jag åka och jobba! Det är ganska skönt att bara komma hemifrån ibland. Nu är jag dessutom ledig ons+tors så det blir lååååångt hemma.

PÅ lördag jobbar jag till 13, sen kommer mamma och pappa och hälsar på. Dom börjar sakna sin lillgrabb :). Han saknar nog dom också, för ett tag sen ställde han sig vid dörren och sa "stallet, mommo". Han gillar fortfarande hästar :D




snoris

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är nåt knas med din header, kommer upp en virusvarning när jag går in på din sida??

2011-01-25 @ 15:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback