Handlat

Jahapp, då har man startat med julklappsköpandet. Jag och Niclas åkte till Borås imorse medan Alex var på dagis. Hittade jättebra klappar. Blandannat ett trumset till Alex. Ska bli kul att lyssna på :) Har några kvar att köpa till, men jag vet nog vad dom ska få. Kan hända ett nätet blir användbart också.

Efter Borås hämtade vi upp Maria som stukade foten häromdagen. Jag har hjälpt henne att gå ut med Ozzy på morgonen och jag och Niclas tog en promenad på eftermiddagen, så passade Maria Alex sålänge. Han är för övrigt hur trött som helst nu. Tycker det är lite tidigt att lägga honom vid sju. Det är alls kul att behöva gå upp typ halv sex på morgonen. Men mmmm, en gnällig unge på kvällen är inget vidare heller. Kan ju ta och stå ut till halv åtta, sen börjar Paradise Hotel, då kan han gött sova :).


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Elmer la sig 17:45 :-P undrar när han tänker kliva upp imorgon spännande hahaha :-)

2010-12-01 @ 20:20:01
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback