04.37

För en halvtimma sedan tyckte Alex att det var dags att gå upp... Toppen! Nu har han bajsat också :)

Igår kväll hände en liten olycka. Alex lekte i sin fotölj. Man kan inte bara sitta i den, nej då, slänga sig hit och dit i den ska man göra. Så han slängde sig, rätt in i tvbänken med pannan. Han började stortjuta och jag sprang dit och höll om honom. När jag tittade ner på honom såg jag hur blodet rann nerför ansiktet på honom. Niclas såg inte Alex, men när han såg mitt ansiktsuttryck frågade han om vi skulle ringa ambulans. Nej, det behövdes inte. Han fick ett litet jack i pannan. Vi tvätta rent och sedan smådroppa det bara lite ur såret. På 1177 tyckte dom att han skulle få sova hos oss och att vi skulle ha lite uppsikt ett par dagar så han inte fått hjärnskakning.

***************
Jag fick inte blogga färdigt förut för Alex ville lägga pussel och läsa böcker :). Efter ett par timmar gick vi och la oss igen. Alex mycket motvilligt, men han somnade tillslut. Vis nio vaknade han igen och Niclas fick gå upp. Jag har världens huvudvärk nu, kanske pga dålig sömn :). Jaja, sånt är livet med småbarn. Idag syns inget mer än ett litet sår på Alex ögonbryn och lite lite bula, så det är nog ingen fara med honom.

Idag händer inte så mycket. Regnade massa igår så ute är inget roligt. Blöt snö vill vi inte leka med :)




Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Usch då stackarns plutt :-(

2011-01-16 @ 11:33:34
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback