Hemsk väckning

Imorse vaknade Alex först runt sextiden. Jag la honom jämte mig och vi somnade om. Niclas låg på andra sidan honom. Nästa gång blev jag väckt av en duns! Jag flög upp och hittade Alex på golvet. Han hade vaknat utan att säga ett ljud, krypit iväg och ramlat ner. Han blev ledsen och rädd, men verkar inte ha slagit sig någonstans. Syns inga blåmärken eller något än i alla fall. Ja, det är lustigt. Någon gång händer det för dom flesta. Om man inte har sängen på golvet då.

Nu ska vi snart ut på Bamses morgonpromenad. Väntar bara på att Alex ska bli klar med sin smörgås.

Min kära Emmelie fyller år idag. 27 Bast! Grattis vännen!
Hon börjar också jobba idag på mitt jobb, Är så nyfiken på hur det går och vem hon jobbar med :)

Annars händer inte mycket idag. Får väl ta lite städning och tvätt som vanligt. Kul liv man har :P

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Alvin ramlade i golvet 3 gånger - sen tog jag bort sängbenen och lärde honom gå ner med fötterna först hehehe

2010-05-03 @ 12:26:10
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: maja

jag tror det händer ALLA!!! :)

2010-05-04 @ 09:27:17
URL: http://littletingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback