YES!

Ringde verkstaden. Han hade redan dammsugit upp allt glas och förberett för att byta rutan, nu väntade han bara på leveransen. Jag hinner gå på studenten, wehoooo!

Har varit uppe på Kaffe hos Emmelie och Johannes. Marika och Filomena tittade också in. Tycker det är helt underbart just nu att bo såhär. Okej Assberg i sig suger ju, men det är super kul att ha många att umgås med och många kompisar till Alex. Han älskar att få leka med andra och vara ute.

Nu sover han middag. Vi var uppe klockan 7 idag, han somnade redan halv åtta igår så det var rätt länge han sov ändå. Var orolig att jag skulle tvingas upp 5-6, men det slapp jag som tur var. Däremot brukar han alltid äta välling vid sex tiden och sen somna om, så automatiskt vaknade jag då, men somnade om en timma.

Ska passa på att platta håret och packa ihop nu medan han sover.

Ha en grejhöjta dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

men åååh så toppen! :-) härligt med lite positivt nu iallafall.



kram

2010-06-03 @ 11:42:50
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback