YEEEEHAAAAAAA!!!

Det är inte sant! Jag tror jag svimmar! Jag och kompisen Beckah blev utvalda som testpiloter hos smartson. VI ska få pröva varsin Cannon Eos 550D. Jag kan inte fatta att det är sant. Backah såg det först och ringde mig när jag var i affären, där kunde jag ju inte jubla så högt som jag ville. Haha. Detta ska bli så jävla skoj.

Har redan övertalat Niclas att vi ska få en egen privatlektion här hemma i studion :). Fan va NIIIIIICCCCCCCEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack så mycket Rebeckah för att du anmälde mig med dig. Jag vet att det är din förtjänst :). Tack, tack, tack! Love You ♥






Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Det är VÅR förtjänst för att vi är så BÄST som team :-D och har världens sötaste rödtottar som gav världens bästa namn :-D



YEY så snällt NICLAS!!!! Toppen!!!!



...och JA GRATTIS TILL OSS!!!! :-D :-D <3 <3 <3

2010-06-07 @ 17:50:02
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback