Kinna tur.

Jag och Emmelie tog en sväng till Kinna med barnen. Kollade in JC som har 50% utförsäljning pga konkurs. Förstår att dom har det, jag handlar aldrig där och hittade inget nu heller. Jo, köpte ett skärp, det var allt.
Det startade visserligen igår så en hel del har säkert försvunnit. Bland det som fanns kvar var det nästan bara strl S och XS, kommer jag inte i.

Vi gick vidare till Kappahl där jag köpte strumpor till mig och Alex och två par kallingar till Niclas.
Sedan var det fika dax. Åt en halv baguett med räkröra och Alex fick smaka lite av Hannes bulle :).
Avslutade med en tur till Netto och Extraplanet där jag köpte såpbubblor. Det gillar Alex att titta på.

Nu är vi hemma igen och lillen sover som en gris. Tänkte jag skulle bara slappa nu. Har verkligen inte orkat göra någonting idag i detta gråvädret. Ingen lust att göra något inne eller ute. Får vänta in helgen och bättre väder helt enkelt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback