Pust och stånk!

Minsta rörelse så vill man bara lägga sig ner och dö typ. Har varit ute nästan hela dagen. Däremellan tvättstugan och det var riktigt äckligt varmt att gå in dit. Usch! Men nu är det gjort. Jag har också handlat och lagat mat, dammsugit och grejat. Inte en lugn stund idag.

Alex är krävande utav bara fan nu. Man kan inte sitta en sekund och bara ta det lugnt. Innomhus klänger han och gnäller, ute kryper han iväg och ska klättra i trappor eller annat roligt. Snacka om att man har samlat på sig ork som heter duga!

Imorgon är det Niclas sista dag på jobbet. Dom ska festa till efteråt. Jag jobbar både imorgon och på onsdag. Alex ska vara hos sin Farbror imorgon och vi åker till mamma och pappa på kvällen så dom ska passa honom på onsdag. Som tur är kan man köra till mitt jobb från mamma också (dom bor  i Kungsbacka), det är bara någon mil längre.

Jag och Alex avslutade kvällen med en bad/dusch som svalkade ner oss lite. Nu ska jag fortsätta läsa min bok och slappna av. Sköööönt!

Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback