Igår och idag

Inte ett enda blogginlägg igår. Det händer väldigt sällan ;-). Jobbade från 7-16, åkte hem och hämtade Alex hos sin farbror. Han hade skött sig skitbra hela dagen. Gick hem och packade och sedan åkte vi hem till mamma och pappa.

Mamma hade lagat fläsk, potatis och löksås för min skull. Det var skitgott! :) På kvällen tittade vi på Tv medan Alex for omkring på golvet och lekte. Vid 20.15 gick han och la sig. Sov hela natten igenom och vaknade halvåtta imorse. Då var jag redan på jobbet.

Mamma tog med sig Alex till Varberg idag. Där fick han träffa gammelmormor och min morbror och hans två barn. Dom hade jätte mysigt. Spelade minigolf, gick på varbergsfästning och åt på restaurang. Alex fick fisk och potatis. Som vanligt har han varit snäll och glad hela dagen. När dom kom hem fick han bada i pool vilket han äääääälskar. Han var hur sprallig som helst och totalt överlycklig :).

Jag valde att sova här en natt till eftersom Alex redan fått åka så mycket bil i värmen idag.

Imorgon blir det kalas på eftermiddagen hos Niclas farmor som fyller 70 år.

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback