Hot Hot Hot

Vilken värme! oj oj oj oj oj :). Jag är mycket glad att jag inte jobbar denna helgen kan jag säga. Fy sjutton vad jobbigt det hade varit.

Igår hade vi en jätte mysig dag. Åkte till en liten badplats där det inte är så mycket folk och badade med Alex. Han tyckte det var såååååå roligt. Han skrattade och skrek och plaskade allt han kunde. Jätte kul att se honom. Vi svalkade oss såklart också och det var riktigt gott i vattnet.

Just nu önskar jag att jag hade en sjö utanför fönstret att doppa mig i. Ska eventuellt åka och bada sen idag med, men det lockar inte jätte mycket att sätta sig i bilen utan AC. Får se hur det blir.

Här kommer badet i bilder.




















Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Härliga badbilder. tänk jag har inte lyckas komma iväg och bada än i sommar. Elmer har aldrig badat ute ens än :-/

2010-07-11 @ 21:13:51
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback