Borås djurpark

Nu är det såhär att jag inte haft någon lust/ork att blogga på en vecka nu. Har faktiskt inte ens startat datorn på flera dagar. Det kommer nog inte bli så mycket bloggande framöver tror jag. Tar och uppdaterar då och då när jag känner för det helt enkelt :)

I lördags hade vi en supermysig dag på Borås djurpark. Jag, Niclas, Alex och hans mormor och morfar. Jag tar och visar er i bilder. Tyvärr tänkte jag inte alls på att ta med mig zoom objektivet så kunde inte fota djur som var långt bort så bra.


Vi började med mat. Alex fick en smörgås och jag och mamma tog en dagens, kycklingklubba med ris och sås. Det var skitgott. Pappa och Niclas tog hamburgertallrik.



I början av parken fanns barnens zoo. Alex tyckte speciellt om en get som han klappade och ville följa efter. Fick ingen bra bild på det tyvärr.

Grisarna var också spännande



När vi kom till vargarna skulle dom precis få mat. Alla vargar var framme och väntade på dom stora köttbitarna som kom flygande.










PUSS!

*LOL*






Efter djurparken fick Alex följa med mormor och morfar hem. Jag och Niclas var på fest hos grannen Johan som fyllde 30. Hade en riktigt trevlig kväll där också.

Tar och skriver ett senare inlägg om min lilla Alex och hans framsteg senaste veckan.

Bye.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Saknat dig <3 :-)



Vissa bilder här blev toppen! Kul att se oragnutangmamman med bebisen, jag fotade dem förra året och då var bebisen nyfödd. Jag gissar att det är samma mamma och bebis :-)



Kram

2010-07-26 @ 16:39:06
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback