Alex frisk+ jobb

Efter två och en helv dag ungefär gick Alex feber över. Andra morgonen hade han 40,1 och jag skulle åka och jobba. Det skar rejält i hjärtat när han låg på skötbordet med hög feber, grät och skrek mamma och jag var tvungen att åka ifrån honom :(. Men pappa klarde bra att ta hand om lilla sjuklingen.
Antagligen var det tre dagars feber, såg i dag att han börjar bli lite prickig nu och det kan man tydligen bli efter den.

Igår skulle jag varit ledig från jobbet, men dom ringde och behövde mig på kvällen då en va sjuk. Jag hade tänkt åka till Ullared med Alex på eftermiddagen, men det blev inget med det. Tur tror jag, dom har tydlogen slått besöksrekord dom senaste dagarna. Ikväll jobbar jag med, men imorgon är jag ledig och tänkte åka dit. Förhoppningsvis är det lugnare en söndag då semesterfolk åker hem.

Det ska inhandlas kalasgrejer, födelsedagspresenter och lite nya kläder till Alex. Bara det lär ju kosta skjortan så jag får väl skita i mig själv som vanligt :P Inte mig emoty, det är mycket roligare att handla till Alex än till mig själv. Hatar att prova kläder t.ex, så sista gångerna jag varit där har jag inte ens provat. Misstag! inget passade sen...

Nu ska jag vänta en liten stund till och sedan ringa svärmor och se om dom bjuder på kaffe :)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

åå jag vill också till GeKås :-)

2010-07-31 @ 11:28:39
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback