Tiden går

Ikväll har jag, Niclas och Alex varit hos alex farmor och farfar Ola. Dom firar 13 årig bröllopsdag idag. Fick lite kaffe och tårta. När jag och Niclas träffades hade dom varit gifta i 7 år. Felicia (Niclas syster) var bara fem, nu är hon 11!! Shit vad åren går! =)

Var ute lite grann med Alex förut. Tog ungefär en halvtimma att ta sig två gårdar bort när han fick gå själv :). Fast vi stannade lite på gården intill och gungade också. Så underbart att se honom spatsera runt. Gapar gör han med, vart man än är. Har nog aldrig hört en unge i hans ålder tjöta så mycket förut. Haha, men han är för charmig min goa kramis kille!

Nu ska jag snart sussa kudde. Min tur att gå upp med Alex imorgon.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback