Måndagen.

Ååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!! Jag hade skrivit nästan ett helt blogginlägg när ungjäkeln kommer och stänger av datorn!! ååååååååååååhhhhhhhhhh

Nu orkar jag inte skriva så noga som jag hade gjort innan. Idag var vi som sagt i Kinna, Niclas på arbetsförmedlingen och jag och Alex gick runt och fönstershoppa :)
Sedan släppte vi Niclas på körskolan och gick vidare till Alex farmor och farfar. Fick fika och kaffe. Alex blev tjurig som fasen varje gång jag gick ut för att röka. Skrek som en stucken gris. Han är verkligen mammig (och pappig) nu.

På eftermiddagen kom (tant) Maria på besök. Vi gick en promenad, drack kaffe och såg på en film. Remember me med Robert (Edward snyggingen Cullen) Pattinson :). Den var bra, men typiskt seg som dramafilmer brukar vara.

Nu ska jag strax se på fångarna på fortet för gamla goda tiders skull :).

Alex har prövat sina nya regnstövlar nu ikväll. Klumpigt och gulligt att gå i :D






Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Hihi söta stövelkillen :-)

2010-08-25 @ 23:11:50
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback