Arbetsintervju

Jag är fast anställd inom kommunen. Vilket innebär att jag kan jobba vart som helst i kommunen. Har länge jobbat nere i horred på hemtjänsten. Där finns inte plats för mig så jag är övertalig personal. Just nu finns flera stycken i kommunen som är övertaliga som står på en lista. Dom ringde mig igår ifrån ett boende i fotskäl. Där kommer snart bli två tjänster lediga. Jag ska dit imorgon klockan 10 på "intervju", chefen ville träffa dom som finns på övertalig listan så jag antar att han sedan får välja vilka han vill ha.

Shit jag är nervös, har egentligen aldrig behövt en riktig intervju. Jag började inom vården som sommarvikarie och sedan dess har det bara rullat på med jobb. Tillslut hade jag jobbat såpass många dagar att man automatiskt blir anställd. Nu ska jag sitta och berätta om mig själv och mina positiva och negativa sidor. Ojojoj. Jag hoppas verkligen jag får börja jobba där. Dels är det 90% tjänst, nu har jag bara 75% och dels vill jag gärna känna mig riktigt fast och inte som en flytande kork :)

Håller tummar och tår!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Håller stenhårt :-) men det kommer gå toppen!

2010-08-03 @ 22:47:26
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback