Öppnis och skitunge! :)

Klockan är 23:23 Jag sitter fortfarande uppe, har fortfarande inte sovit något idag, men helt plötsligt gick det över och jag blev piggare. Borde iof gå och lägga mig ändå, annars kommer det tillbaka imorgon :P

Ska iaf berätta om öpnna förskolan lite snabbt innan jag sussar kudde. Vi kom dit vid kvart i tio och blev runtvisade i lokalen eftersom vi aldrig varit där förr. Det var många barn idag och Alex hade jätte kul. Han kröp omkring bland barn, leksaker och föräldrar som att han varit där många gånger innan och kände hela bunten :). Vi hade babyrytmik, men Alex var mest intresserad av att spana på dom andra bebisarna och sno gosedjuren från fröknarna :). Efter sångstunden fikade vi. Alex vräkte i sig banan, youghurt och smörgås rån. Sedan var det lekstund på golvet.
Trevligt att vara där, speciellt för barnen, men liiiiiite långtråkigt det sista. Klart, känner ju inte alla föräldrar oså, dessutom var jag yngst där tror jag. Alla skaffar barn runt 30+ typ eller?? ;) (Inte du Beckah då) :)

Tog lite bilder, men det är med mobilen så kvaliten suger.












Sååååå trött blev han på vägen hem :)


Ikväll har han varit en riktig busunge. Först tänkte jag att han skulle få vara naken och lufta sig lite. Så fort jag tog av blöjan kissade han mig i knät :P. Sedan var han jätte mysig en stund, pussades och pussades. Så söt är han också för han säger mamma, mamma, mmmm så pussas han :). Det var trevligt tills han bet mig i läppen! sedan fick han värsta elaka kvällshumöret och skulle riva mig och slå mig och klämma min haka det hårdaste han kan. Haha, värsta aggro rycken :P. Nu har han nyss somnat, väldigt sent idag så jag hoppas man får sova lite imorgon.

God natt!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Nu har jag röstat på Alex och lagt upp Elmer med :-P Alex är en av de mest fotogeniska bebisar jag känner så han skulle ju passa perfa. Elmer är lite mer svårflirtat att fota men det hoppas jag är bättre om några månader ;-)



Ja kul att vi kom till ÖF båda två idag, många äldsre fast den älsta som var där idag (syns på en av dina bilder) är inte mamma utan mormor :-) hennes dotter var typ 18 när hon fick barn och var inte intresserad av att vara mamma på det viset så mormor har hand om bebisen dygnet runt och är föräldraledig och sånt :-)



Nepp nu ska jag med sova. Nattekram ;-)

2010-04-21 @ 00:17:09
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback