Så var det nyårsafton då :)

Jag är otroligt förvånad att jag inte hört en enda raketjävel än. Första promenaden med Bamse gick galant, men det sätter väl igån snart. Jag fattar inte ens varför folk som slösat pengar på att köpa raketer får för sig att slösa på dom före tolvslaget, meningslöst.

Min stackars vovve kommer vara livrädd ikväll och Alex kommer väl inte kunna sova. Jag tänker hålla mig inne och titta genom fönstret iaf. Så kul är det inte ens. Vore bättre dessutom om raketer förbjöds för allmänheten. Jag kan tycka att det är tjusigt på tolvslaget, men det skulle göras enbart precis då och arrangeras av proffs istället. Sen visst, djur blir rädda och barn kanske vaknar, men det är ju en gång om året då som man får tolerera. Hade jag kunnat gå med på :)
Men nu är det som det är och det kommer se ut som fan överalllt imorgon, folk ligger på sjukan och idioter smäller inne i bostadsområden och fortsätter i flera dagar till...

Inte har man sovit sådär jätte mycket i natt heller. Alex somnade ju redan vid åtta igår, vilket innebar att han vaknade och ville ha mat halv tre (jag somnade halv två) och sen var han pigg vid halv sju. Gött :) eller inte :P

Jaja, nu ska här bara tas lugnt innan vi ska bort till Maria och Fredde. Bamse ska vara hos svärmor ikväll så han slipper festandet. Alexander måste vi ta med, men jag hoppas det blir ganska lugnt ändå, annars får jag se hur jag gör... Dom har ju stort hus iaf så man kan hålla sig på andra sidan festandet :P

GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback