Hej & hå

Idag har det blivit mycket promenad. Började med 20 min imorse med Bamse. Bara en stund senare skulle Emmelie ner till affären och handla så vi hakade på. Det är ca 40 min promenad fram och tillbaka. Tog en kaffe efter det och sedan hem och städa lite. Framåt eftermiddagen ville Maria ta en promenad så vi gick runt sandvallsäng, rask promenad med dogsen. Ca 40 min till. Dessutom behöver Bamse ytterligare en ikväll så Hej och hå :)

Inget sött har ätits idag heller. Niclas smaskade på en piggelin förut och jag lät bli. Vi är flera som ska köra diet månad nu också. Kul att fler hakar på, men synd att fler är tjocka, haha, skoja bara :P

Fick en bra kommentar om att rockring är bra midjeträning. Ska absolut införskaffe en imorgon och rocka loss framför tv:n på kvällarna :D. Får nog dra för persiennerna i så fall, hehe.

Förutom promenaderna har vi spenderat dagen ute på gården. Har varit rätt så varmt idag, men nu på eftermiddagen har det mulnat och blivit lite kallare. Ska strax grilla kyckling och till det blir det sallad, bara!


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Åh Rockring var smart :-)



Jag har också gått lite lite idag iaf :-) ner till psykologen :-) om jag hinner medan ungarna är borta ska jag gå ner och sola med :-)

2010-06-01 @ 17:12:22
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback