vilken natt, vilken dag

Igår såg jag och älskling på film och gick och la oss vid tolvtiden. Vem vaknar klockan 4 på natten och vägrar somna om? Jo min underbara son. Jag är LEDIG idag, jag ville bara få sova till längre än en på en arbetsdag. Men icke! jag la honom bredvid mig, men han klättra omkring och tjötade så vi gick upp. Sen börjar dessutom Bamse gnälla och vill ut.  Ett par timmar senare somnade vi en stund på golvet framför teven :). Tyckte inte det var så farligt först när vi gick upp igen, men tröttheten hann ikapp.

Har ändå haft fullt upp idag. var iväg och handlade mat och lite småprylar på fyndlagret. Bland annat en badbalja till Alex. Vi har bara dusch här, så Alex ska få sitta i baljan och plaska istället :)

Efter det kom Alex farfar och hans mamma och Maria på kaffe. Blev tjöt där en timma, sen tog jag och Maria en lång promenad med vovvarna. Sen åkte jag direkt till Beckah och hälsa på. Var jätte längesedan vi sågs nu. våra pojkar har blivit lite större. Så söta så. Va kul att träffas igen!

Hemma igen blev det matlagning och nu har jag nyss nattat en trött Alex. Sitter och slappar och kollar på idol medan Niclas målar om klädkammaren :)

Trevlig helg! <3


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

<3

2010-11-20 @ 08:55:19
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback