Vintern...

...kom visst tidigt i år. Massa snö snö snö och kallt. Jaja, man får väl bara leva med det. Snön är helt okej men jag ogillar att behöva borsta snö eller skrapa stenhård is från bilen klockan sex på morgonen!

I helgen var jag och Alex hos mamma och pappa och sov över. På vägen dit hämtade jag Alex pulka som äntligen kommit. När vi hade ätit lite lunch gick vi ut och provkörde :). Alex tyckte det var jättekul! "Åka, åka". Hittade en liten lagom backe han kunde åka nerför. Det var kul första gångerna, sen var den för liten, men vi hitta ingen större så han fick nöja sig. Både jag och pappa sprang med pulkan och Alex skratta. Man kan inte vara ute så länge i kylan bara, lite tråkigt. Fryser ju på två sekunder.

Denna veckan är det dags för jobbhelg igen. Måste försöka klämma in julklappshandling någonstans också, hur det nu ska gå till. Om det inte vore för alla frakter hade jag lät kunnat nätshoppa alla julklappar :P

Nähepp, nu ska jag slappa innan det är dags att jobba kväll. Alex är på dagis, skönt att få vara ifred lite, men samtidigt får jag inte se honom så mycket denna veckan. Är ledig ons, tor, men då går han också på dagis 5 timmar.


Prövar mammas skor :)


Igår fick han en söt tomtedräkt utav sin farfar <3

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

hihi sicken söt tomte :-)

2010-11-30 @ 11:33:46
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Emma Siljeholm

De flesta har fri frakt under jul:) Jag köpte nästan alla julklappar på nätet å betala inte en krona i frakt:)

2010-11-30 @ 12:05:18
URL: http://emmasiljeholm.blogg.se/
Postat av: Niclas

Söt han är min älskade tomte! <3

2010-11-30 @ 15:28:17
URL: http://www.nlstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback