Vacker dag :)

Solen är framme, dom flesta vägar är fria från snö! Ååååh vad det är härligt. Är en riktig såndär livet är bra dag :)

Har nyss lämnat liten på dagis, tagit en solpromenad med hunden, satt upp en tavelram och dekorerat den med tavlan på alex, två svarta ljus i glasstakar med lite stenar i och en annan  skål med ljus. Har röjt upp lite skräp på ballkongen, har massa skit stående där sedan vi flytta. Hann inte åka till skroten innan snön kom och täckte över alltihop. Dags att göra sig av med det snart. Det stinker nämligen kattPISS om alltihopa!

Häromdagen hade dessutom en katt smitit in i vårat förråd. Jag såg inte det, så där var han instängd i minst två dagar stackarn :(. MEN han hade pissat på Alex filt i vagnen. Det visste ju inte jag så den körde jag glatt till dagis där fröknarna sedan känt att hela vagnrummet stank kattpiss :p

Om en stund ska jag åka bort till Maria före jobbet. Ska få lite lunch och en kopp kaffe :)

Ha en bra dag!





Kommentarer
Postat av: Marielle

Vi ska också till en vän nu och dricka en kopp innan jobbet:)

2011-01-20 @ 12:43:23
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Det blev himla fint!

2011-01-20 @ 13:15:59
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Andrea

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-12 @ 13:33:06
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback