Träningen är igång!

Fy fan va gött det är. Nu är vi på G! Jag och mina flickor på gården :). Körde hårt idag med aerobics dvd av dom som gör musikvideon till Eric Prydz Call on me. Skit bra, stenhårt pass :) Jag såg ut som en tomat efteråt :). Men så jävla gött. Två dagars träning nu har faktiskt gjort mig piggare och gladare. Unbderbart! Nu ska vi fortsätta såhär, tre dagar i veckan. Däremellan ska det promeneras också. Behöver inhandla mjölk och kaffe så jag tänkte att jag skulle gå till MM imorgon och sedan ta vägen runt kaskad för att utöka lite. Bamse kommer också bli glad om vi går ut och går mer. Har goa vinterskor nu med så kylan är inget problem.

Nu ska jag hoppa i säng efter en toppenbra dag. Alex sover sedan en timma tillbaka. Min goa fina underbara älskade son <3

Och Niclas! Jag älskar dig med. Puss :)

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Härligt att du mår bättre. det blir grått och trist och blää ganska ofta när man går hemma tyvärr :-/ speciellt på vintern.

2010-01-13 @ 23:14:21
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback