Zumba+ vänner o sånt

Nu har vi testat på träningsprogrammet Zumba. Det var riktigt roligt och svettigt. Bara man får tränat på stegen lite mer så man hänger med så kommer det bli kanon :) Bra jobbat ikväll tjejer ;)

Idag har jag städat här hemma, druckit kaffe hos svärmor, druckit kaffe med Suss hemma och druckit kaffe hos Emmelie :)

Jag och Emmelie har pratat lite idag och det är så skönt att ha en sån go, ärlig vän som man kan reda ut saker och ting med. Me like her verry much <3

En dag kvar sen beger sig grabbarna till fjällen och jag och vännerna ska på sexparty lördag kvällen. Ska bli riktigt kul. Var på bolaget idag och bunkra upp ;). Alex ska vara hos sin farmor lördag kväll till söndag förmiddag. Kommer nog gå bra. Han är lätt att ha. Suss passa honom i tre timmar idag utan problem :) Tackar för det bruden!

Nu ska jag bara relaxa, Alex somna för en stund sedan, trött liten kille. Kommer säkert ha mardrömmar om tre klumpiga Zumba dansörskor ;)





Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Faaasen va kul att åka till fjällen! Gå på sexparty med för den delen men jag får vänta lite till, tills Ellebellen slutat äta på nätterna.



Men Zumba hakar jag gärna på däremot :-)

2010-02-05 @ 13:07:41
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

Me like you toooo:)

2010-02-06 @ 13:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback