promenerat

idag blev det ner till Skene, hämtade ut min sista hundring på kontot, handlade falukorv på konsum och gick hem igen :). Jag är väldigt stolt över mig själv som faktiskt tar en ordentlig promenad nästan varje dag. Hoppas det ska börja synas ännu mer på vågen. Hittills har det gjort 1,5 kilo på några veckor. Inte mycket men alltid något.

Bestämmde med Beckah och Susas att vi ska försöka med tränings Dvd:er igen. Börjar på tisdag. Hoppas vi fixar detta :) Gud vad jag hade velat gå ner 10 kilo till! Jag skiter i alla fula bristningar bara magen slutar dallra och försvinner :P


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

KLART vi klarar detta! :-) Jag kommer bort till Suss så fort han hämtat snorungarna imorgon ca 18 :-)



Jag borde också promenera varje dag :-/ men iofs blir det mer nu när M inte kan skjutsa mig :-P imorgon ska jag gå ner till Öppna förskolan med Elmer efter jag lämnat Alvin. Haka på? Snor gör inget bara om han har feber och så...

2010-04-19 @ 10:14:41
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback