Tisdag.

Imorse var jag trött och seg. Gick runt i mjukisbyxor och kommun t-shirt och suckade åt allt jag behövde göra. Efter en kopp kaffe bestämde jag för att ta mig i kragen och sätta igång. Städade och tvättade. När det var färdigt tog jag en dusch och klädde på mig lite bättre. Sedan var jag mycket piggare och gladare. Det må vara tråkigt att städa, men man känner sig fruktansvärt nöjd med sig själv när det är färdigt :)

Maria kom på kaffe senare och vi tog en promenad runt Sandvallsäng. Stannade till på en lekplats så Alex fick gunga. Precis intill låg ett hus där det bodde en hund som gick lös. Han kom fram och hälsade på Bamse och Ozzy. Bamse blev helt tokär i hunden. Han klängde och kramades och juckade på den. Och det var inte en hona... :D

Under eftermiddagen har jag handlat, fixat mat, druckit kaffe med Suss och fortsatt hålla iordning efter oss. Nu ska jag bara ta det lugnt och leka med min son.

Imorgon åker jag till Kungsbacka. Ska träffa en kompis därifån. Ta en fika och gå runt på Kungsmässan. Ska bli mys, vi har inte setts på över ett halvår! Efteråt tar jag nog och svänger in till mamma och pappa. Alex kan förresten säga Mommo nu. Men favorit orden är Hästa! och Dato! (oväntat va?)


Kommentarer
Postat av: ozza

ja de ska bli väldigt kuwl! har inte setts på eevigheeeter ju....kramkram

2010-09-07 @ 21:03:13
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

HAHAHA Bamse då! :-)

2010-09-09 @ 09:15:34
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback