snörvel

Här har hela helgen gått i snoret och hostans tecken :) Super förkylda allihopa.

Hade ändå ork att ta mig ner till Skene Marten igår. Gick tillsammans med Alex, Susanne med ungar, Angelica med unge, Kicki och faster Felicia. Det första som hände när vi kom in på marknaden var att Angelicas son Tiger 5 år försvann. Vi gick runt och letade och hittade honom som tur var längre ner.
Fanns inte så mycker roligt att shoppa där direkt. Köpte mig en svart skinnjacka för 250 spänn. Har länge velat ha en, men det har aldrig blivit av, så det var jag nöjd med. Alex fick en hästballong och hund på batteri som går och skäller. Den gick sönder på en dag :)

Förutom Marknaden har vi bara hållt oss hemma och försökt friskna till.

IMORGON är en stor dag. Alexander börjar på dagis! Min lilla pojke. Jag börjar skolan samtidigt så jag kan inte gå med honom. Det får hans pappa göra. Det är bara en timma dom första dagarna. Tror ALex kommer tycka det är skitkul!

Jag som sagt ska då till skolan och läsa min sjukvårdskurs som varar i tre veckor. Sedan är jag utbildad undersköterska opch får hela 500 kr i löneförhöjning ;)

Väntar lite andra besked till höger och vänster imorgon. Får se vad som händer med det... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback