Skola och kallt!

Idag blev jag klar med skolan kan man säga. Hade en sista redovisning av ett arbete. Imorgon ska jag bara dit och skriva utvärdering på kursen. Så nu är jag äntligen färdigutbildad undersköterska. Känns skönt att ha det gjort och 500 lappen extra på lönen är inte heller dumt :) Börjar mitt nya jobb på måndag.

Det går bra på dagis för Alex. Han är lite småledsen ibland, men det går över fort och vilka ungar är inte ledsna ibland? Han äter bra OM han tycker om maten. Igår var det tex blodpudding, det gillade han absolut inte :P

Idag har vi varit ute på eftermiddagen och lekt med andra barn på gården. Sedan gick vi med och hämtade Hannes hos dagmamman och tog en kaffe uppe hos dom. Där fick Alex fiskpinnar och makaroner och det var gott!

Det börjar kännas att vintern är på ingång. Huah så kallt på morgonen och kvällen. Idag har solen varit framme så det har varit lite behagligare. Alex har fått en ny vintermössa :) Så söter så!










Modell: Alexander
Kläder: Name it tröja strl86
Name it Byxa strl 80
Fått från: Mormor
:D

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Haha Gud så söt. Värsta snyggingen i ytterkläderna där <3 :-)



Elmer gillade blodpuddingen. åtminstone åt han av den för det såg jag i blöjan :-P



Grattis till färdigutbildningen ;-)

2010-09-29 @ 22:58:39
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback