Helg.

Så var det äntligen helg igen. Fast det är iof inte så mycket skillnad på dagarna nu när man är ledig. Jag är helt förrvirad hela tiden, ingen koll alls :)

Igår var det fullt upp hela dagen. Började med att åka till Maria klockan 10 på morgonen. Tog en långpromenad på en timma och sedan en skvätt kaffe. Hade med mig min kamera så hon hjälpte mig att ta lite bilder på mig och Alex ihop. Fotade i skogen utanför hennes hus. Vissa blev jätte fina och en del såg jag ut som ett mongo på, haha.

Efter det åkte vi till jysk, jag köpte påslakan för mitt presentkort. Dom hade en söt barnfåtölj som jag vill ha till Alex. Antingen skulle han få den i julklapp av Maria eller så köper jag den när jag har mer pengar :)
Resten av kvällen tvättade jag i tvättstugan. Huah va mycket tvätt jag hade! Det var jobbigt, men nödvändigt.

Idag fyller lilla prins Elmer 1 år! Grattis! Vi ska på kalas nu klockan 13.00. i kvarterslokalen här på assberg. Ska bara göra mig iordning nu och låta Alex sova en liten stund, sen går vi.














Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Gillar verkligen dessa bilder :-)

2010-09-04 @ 23:57:30
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback