Flytta!

Äntligen är vi på väg, jag och min lilla familj. Har fått en lägenhet i Kinnasten där vi bodde tidigare innan Alex kom. Var och tittade på den förra veckan och den var verkligen superfin. Paret som bodde där har gjort om allt. Nya tapeter i alla rum, färdig installerat för diskmaskin och tvättmaskin och tagit bort badkar. Okej Alex gillar att bada, men det kan vi göra på sommaren och i badhuset istället :). Det roligaste av allt är att ett rum var tapetserat som barnrum. Alex ska nu få eget rum.

Det ska bli skönt att flytta och känna att det händer något nytt. Dessutom är jag glad att Alex kommer gå på ett annat dagis. Vi har bara varit där två dagar här på Assberg. Visst det verkar helt okej och inget fel på fröknarna så, men fy så trist det var där inne. Allt känns typ gammalt, tråkigt och tomt! Nääääe, där vill jag inte ha honom.

Nähepp nu borde jag lägga mig. Skola imorgon!

Natti natti



I ett sånt här hus ska vi bo. En trappa upp, men man har ändå trädgård längs med gaveln.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

ååå så glad för er skull men va triiiist att ni försvinner :-(



bada kan man göra i balja förresten ;-)

2010-09-15 @ 16:12:47
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback