film film film och lite annat

Hade det jätte trevligt på Elmers 1 års kalas igår. Alex trivdes som fisken i vatten bland massa barn och ballonger. Dagis kommer nog inte bli några problem för den grabben. Tror han kommer älska det.

Efter kalaset gick jag och Susanne till Helena på en kaffe och sedan hem till mig. På kvällen följde hon med mig och Niclas till Fredrik och Maria. Vi åt grillat med potatisgratäng och Maria hade gjort en mumsig chees cake till efterrätt. Gottit gottit. När Alex började bli trött åkte vi hem till oss och tittade på film. Det blev Paranormal activity först, vi har redan sett den men inte Susanne.

Sedan var vi sugna på mer film så Niclas laddade ner en till rysare som hette The new daughter. Jag somnade typ efter 20 minuter. Men det gjorde inget för dom sa sedan att filmen var kass ändå :). Klockan var fyra på morgonen när vi tillslut gick och la oss :)

Idag har jag mest slappat och tagit en skogspromenad med Maria. Nu är Susanne här igen och vi ska se på ytterligare en skräckis. Vet inte vad den heter men den är i 3D så man får kolla med såna glasögon och grejer. Ska bli intressant :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback