Yes!!

Idag lämnmade jag en glad liten solstråle på dagis! Det var inga problem alls. Han sprang in och hittade en boll att leka med och allt var frid och fröjd. Jag gav honom en puss på kinden och gick ut med gott samvete =)
Men bara liiiite ledsen är jag. Jobbar kväll igen och imorgon dag, så jag får inte träffa prinsen förän imorgon eftermiddag.

Flytten närmar sig med stormsteg. Är ledig fredag- sön och ska packa så mycket som möjligt. Mamma kommer hit och hjälper oss. På fredag tänkte jag eventuellt åka in till Borås och kolla efter lite taklampor som vi ska sätta upp dagen innan vi flyttar. Vi har nämligen tagit för vana att slappa med lampor. I Vår förra lägenhet dröjde det typ ett år innan vi hade nån lampa i sovrummet och nu har vi fortfarande ingen i sovrummet efter nästan två år... Jo förresten, Alex har en blå stjärnlampa ovanför sin säng och vi har en väldigt svag golvlampa med, men dessa hjälper inte så mycket en mörk morgon när man ska hitta sina kläder i garderoben :P

Framtiden ser ljus ut för älskling också. Han kanske, kanske har fått ett jobb i Kinna. Var på intervjuv igår som var VÄLDIGT positiv. Fy fan va gött om det blir så. Alla bitar faller på plats. Dessutom kan det ju hända att Alex får ett syskon när allt är tryggt igen =D


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Wiie blir helt lycklig :-) känns som det är väldigt ljust nu i ert liv :-) hääärligt.



Vi ses på lördag va??? :-)

2010-10-20 @ 13:39:44
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback