Mör

Idag känns det att man spenderat 35 timmar på jobbet på tre dagar. Huah att jag ska behöva göra om detta var fjärde vecka :P. Men helgen har gått ganska fort ändå, som tur är jobbar jag med en go tjej i min ålder. Hade varit värre att gå med en typ blivande pensionär hela helgerna :P

Jag blev så lycklig när jag kom hem igår kväll. Alex var fortfarande vaken och mötte mig i dörren. Han blev alldeles stum. Bara log stort stort och kramade mig HÅRT! tårarna rann bara lite grann för att han är så underbar <3

På förmiddagen tog vi en fika hos grannen Annelie och firade hennes Sebbe som fyllde ett år igår. Emmelie och Johannes var också med. Det var trevligt.

senare tog jag och Maria en promenad i skogen och en kompis fixade ett fel på min bil. Nu ska den bara ombesiktigas så är den laglig ett år till. Däremot måste jag även byta termostat för värmen fungerar inte. Det var jäkligt kallt att åka till och från jobbet. Sedan har centrallåset ballat ur också och det är ett stort SUCK på det.

Nu ska jag slå ner röven i soffan och se på paradise Hotel som jag missade förut.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, nästan-pensinärer kan vara bra de med! :P

2010-10-29 @ 00:57:56
Postat av: Johanna

Haha. Ja det kan dom absolut! men man kanske inte har lika mycket gemensamt att prata om så många timmar :)

2010-10-29 @ 09:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback