dagis o jobbet

Jag smög mig in på dagis förut för att inspektera hur Alex var. Han stod och lekte med andra barn och verkade må hur bra som helst =). Fröknarna sa att han är ledsen ca en kvart på morgonen, sen är han som vanligt och leker, är glad och springer omkring. Skönt att höra. Bara lite separationsångest. Mitt älskade hjärta!

Är nyss hemkommen från jobbet. Det går jätte bra. Jag har helt kkommit in i rutinerna och trivs kanon. Arbetskamraterna är goa allihopa och har välkommnat mig in i gänget :D Känns bra detta!

Har börjat små rensa och packa. Bara en och en halv vecka kvar sen flyttar vi. Ska bli jäkligt kul att få inreda om på ett nytt ställe. Jag är förväntansfull! :)

Nu ska jag sitta i soffan och spela lite sims 3. Imorgon jobbar jag igen 7-16.30

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback