Tjingeling!

Idag har det varit fullt ös. Började med att gå upp klockan nio och äta frukost. Sedan städade jag hela lägenheten. Gick vidare upp till Emmelie på kaffe. Vi skulle åka in till Kinna sedan för det är vårmarknad där idag. Men vi kom inte långt innan Emmelies bil gick sönder.
Så hon fick gå och lämna Hannes hos hans mormor och jag körde till Kinna där vi bara gick på bolaget :)

Imrogon ska jag och Niclas grilla hos hans pappa så Alex ska åka till mormor och morfar och sova över.

Annars har vi varit ute jätte mycket idag. Alex älskar det. Vi har gungat och han har sprungit omkring i gåstolen på gården.

Nu ska jag ha lite barnledigt och åka till Kinna och spela bingo med Emmelie :)



Vill ut igen :)






Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

aaaw söta Alex. Hoppas ni får skoj imorgon kväll :-)

2010-05-14 @ 20:46:23
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback