Ställa sig upp själv!

Lärde sig Alex idag. Han är inte dum heller. Har ju pratat länge om att sänka spjälsängen och inte fått det gjort. Men så länge den har varit högt upp så har han bara stått på knäna och hållt sig i kanten. Imorse sänkte Niclas sängen, det första Alex gjorde när den var nere var att ställa sig upp på fötterna!
Han är nog rätt smart ändå, min son :) vet när det är farligt.

Efter det i alla fall så reste han sig upp mot hallbyrån och senare också mot vardagsrumms bordet. Jag fick ett litet styng av "nej" han blir stor, min bebis växer ifrån mig även om jag självklart är super stolt och glad för varje steg. Jag älskar min mysiga, kramiga lilla kille mest av allt!

<3





Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

wiiiie! GO ALEX! :-D snart springer han iväg. Han KAN, han har motoriken och balansen, han ska bara våga och det gör han snart ;-)

2010-05-13 @ 23:40:51
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback