Morsning korsning!

Det lyckades inte med dom där 50 igår, haha

Idag blev det uppstigning klockan 8 i vanlig ordning. Fick byta blöja och slänga på Alex ytterkläder, hunden var gnällig och nödig :). Tur att Alex gillar när vi går ut.

Sedan blev det frukost, macka och kaffe till mamma. Pappa sover som en gris :P

Dagen har inga direkta planer. Alex e supersöt idag med en ny skjorta som jag köpte på Gekås. Ska knäppa någon bild på honom sen. Annars verkar han lite gnällig och uttråkad. Vet inte vad vi ska hitta på som kan göra honom nöjd :).

Later!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag MÅSTE få tummen ur och röja här hemma så det ska jag ängna mig åt och borde göra det NU när Elmer sover meeeen någon har lagt klister på min datastol hahaha :-D

2010-05-13 @ 11:51:43
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback