Morsdag

Jag undrar hur många som har använt den överskriften idag?

Min allra första morsdag och många fler ska det bli. Niclas gick till affären och köpte en bukett blommor till mig från honom och Alex. Fina rosor var det. Vi gick till svärmor och firade lite med tårta och kaffe. Annars har dagen varit slapp, jag är supertrött som vanligt. Att kroppen inte vänjer sig vid lite sömn, har ju hållt på såhär i över ett år nu, men den vill inte det tydligen :).

Fick även en jättefin blomma av David och Emmelie för att jag passade Johannes. Tack så mycket, det var snällt!

Nu ska jag spela lite Bingo på nätet, fick även det i morsdag peresent ;)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Mysig slappdag :-)

2010-05-30 @ 19:11:21
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback