Massa onödigt babbel :P

Äntligen liten värme i vår lilla håla :). Himlen var blå och solen sken när jag gick upp. Nu har det visserligen molnat på lite, men det är åtminstone runt 20 grader ute. Härligt! Måste spendera mycket tid ute idag.

Disken står på hög och golven behöver dammsugas, men usch och fy så jäkla tråkigt. Det får vänta.

Alex fick just en banan så nu är han en glad solstråle. Banan har varit den bästa mutan hitilss. Till och med bättre än Marie kex :P.

Mobilen fungerade ju igår igen men jag märkte att den inte reagerar riktigt som den ska längre, tur att jag beställt en ny.

Jag kanske är helt efter, men jag såg på reklam igår att Sex and the City 2 kommer snart. Filmen alltså. JAAAAAAAAAAAAA. Jag älskade den förra filmen och har sett alla avsnitt av serien. Den är för jäkla bra. 2 härliga filmer att se fram emot. Twilight Eclipse och Sex and the City2. Nice!



Nä om man kanske skulle gå ut och köra runt Alex i hans trehjuling lite :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback