Måndagslistan

Jag har sett flera bloggare här och var som skriver en måndags lista. Man ska skriva saker som man är glad för. Låter väldigt bra tycker jag. Kan man kanske pigga upp sig själv lite också om man tänker på hur mycket man faktiskt har att vara glad för :) Därför hakar jag på också.

Idag är jag glad för att:

♦ Jag städade imorse
♦ Jag vann 1500 kr
♦ Vi har haft det trevligt med vänner
♦ Jag och Niclas älskar varandra
♦ Vi föräldrars omslagstävling snart är avgjord
♦ Min son är rödhårig (Han är söt "ändå" är den dummaste kommentaren jag vet)
♦ Elmers provsvar var bra :)
♦ Vi grillade idag och det var skit gott
♦ Jag ska gå ner i vikt
♦ Alexander pussade mig massor idag :D

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

:-) <3 <3 <3

2010-05-31 @ 23:49:15
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Niclas

vi älskar varandra supermycket! <3

2010-06-01 @ 23:04:03
URL: http://www.sverigesfinest.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback