Måndag

Har varit en härlig dag idag. Vi satt ute hos Susanne ett par timmar på förmiddagen. Beckah kom förbi med Elmer och sen även Marika med Filomena. Kul när Alex får leka med sina kompisar :).
Han fick en Drikki utav Beckah och gud vad han njöt. Han satt i gräset med sin flaska och drack med stängda ögon. Så söt, guldklimpen min.

Jag hade lite söta kort på dom, men glömde min mobil i bilen. Orkar inte hämta den nu. Var i väg och spela lite bingo med Emmelie och Helena, vi vann inte nåt. Däremot vann jag 1500 spänn på nätet förut :). Satt jäkligt fint denna månaden kan jag säga :).

Har också bestämt mig för att detta ska bli en diet månad. Ska försöka att inte äta något socker eller skräpmat en hel månad och se vad det ger för resultat. Ska försöka göra situps varje dag också, plus mina vanliga promenader med Bamse. Hoppas verkligen att jag fixar detta nu och kan få ett par kilo minus i slutet av månaden :D.


snodde en bild av Beckah på njutaren :P



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

ÄLSKAR den bilden :-)



DU tack för inspirationen, jag hänger på från imorgon jag med! ska försöka!



heja heja nu ska vi bli smala ;-)

2010-05-31 @ 23:45:38
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback