Kuckeliku!

Klockan sex var det uppstigning idag. Som tur är brukar jag vara pigg precis när jag går upp. Efter några timmar hinner tröttheten ikapp. Därför bestämde jag mig för att ta disken med en gång. Efter det blev det fart på mig. Fick världens ryck och städade hela lägenheten, stoppade in en tvätt och dammsög. KLockan är nu 8, lägenheten är städad och jag avnjuter min andra kopp kaffe :)

Alex sitter i sin stol och pillar med russin. Måste ge honom någon muta så han håller sig lugn. Han vill väldigt gärna hänga mig i benen och sitta i knät annars. Väldigt svårt att skriva då.



Idag verkar vädret bli fint. Då blir det nog att vara ute en del. Borde åka till Kinna och byta t-shirtarna jag köpte till Niclas, dom var för små. Får se om jag kommer iväg.

later!


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ses ute idag? vi kan komma bort till ro ...eh ....grå gården.

2010-05-31 @ 08:19:50
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback