Korkad :)

I flera dagar har jag gått och dammsugit och tyckt att min nya dammsugare suger dåligt. Kollade påsen och den var inte i närheten av full. Antog att den kanske bara var dålig då då. Idag gick jag och dammsög och tänkte på dammsugarens namn. Ultra silencer. Kom ihåg att jag tyckte att den inte var speciellt tyst med tanke på namnet. Men idag var den faktiskt ganska tyst. Då kom jag på det. Alex har varit och pillat på den och sänkt den till lägsta nivån.  Självklart! hur dum får man vara. Suger den dåligt kollar man såklart sug styrkan...da!


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

hehehehe jag har också ställbart mellan min ioch max och japp - det där har hänt mig :-P

2010-05-01 @ 12:25:11
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback