kackel

Klockan är 14.30 och jag slog på datorn först nu. Brukar annars vara det första jag gör när jag går upp :P
Inte idag! här behövdes städas! Jag började dagen med att plocka upp, damma, dammsuga och torka golv. Fortsatte vidare till Maria på kaffe och promenad. Köpte en Twister på vägen. Så jäkla god glass!

Efter det åkte jag och Alex till affären och veckohandla. Han börjar tycka det är sådär att åka kundvagn. Han vill gärna vara i farten hela tiden busungen. Körde med självscanning och när jag skulle dra kortet i aoutomaten kom det upp "Ert köp måste hanteras av personal", så jag ringde på klockan och tänkte åååååhh måste jag plocka upp också! Så började jag fundera "jag har väl scannat allt nu? jaaa, eller NEJ, jag tror jag glömde barnmatsburkarna, skit också!" Det händer ingenting när man missat, men det blir oftast att man får plocka upp flera gånger efter sen. I vilket fall så kom en personal och det visade sig att det bara var att mitt kvitto skulle behållas som garanti för att jag köpt en grej! (kan inte säga vad då det är en present). Puh! fick jag lite gratis barnmat med.... ja, jag kunde inte göra något åt det då jag redan ställt av scanning apparaten...

Ikväll är det kvarters bingo här på Assberg. Jag och Emmelie ska gå, ungarna får följa med. I julas vann jag en hel ostbricka, hoppas på tur ikväll med.

Oj vad jag tjötar! här kommer lite bilder på Alex från idag istället!













Kommentarer
Postat av: Emma Siljeholm - att bli en familj

jaa! börja tanka nu! :)

2010-05-26 @ 15:53:39
URL: http://emmasiljeholm.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Härliga bilder :-)



Gött med gratis hehehe lycka till med Bingon :-)

2010-05-26 @ 18:03:27
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback